I'm a girl.
omg so am i lets cyber
Mil gràcies a Gat per al treball de beta meravellós!
"Què vas veure?"
Harry es troba al costat de la porta, una mà es apuntalar en el marc de la porta. Li pregunta de nou, i la seva veu surt una mica més constant en aquesta ocasió. Encara que per cert, és completament el seu rostre descolorit, Ron sospita que ni tan sols necessita fer una vegada.
"Per què hi ha un pensadero a la seva oficina?" Ron sap que sona estúpid, sap que no és la resposta, però ell no sap molt bé com posar això en paraules encara.
Harry allibera el marc de la porta i es desploma en l'oficina, i Ron deixa escapar l'alè.
"És per anar més proves del cas, que pendejo. Dret avorrit, però aquest tipus de coses sempre que es delega en Aurores júnior. Si haguessis estat a la reunió que ho sabessis", que ell ofereix.
Ron, evita mirar a la petita col · lecció d'ampolles petites al costat del pensadero, el contingut d'un d'ells segueix girant al seu interior.
"Però això no és evidència del cas." Que no surt en forma de pregunta. Ron sap que hauria d'haver demanat disculpes en algun lloc d'allà, havia volgut fins i tot abans que caigués fins de l'última memòria i va veure el rostre esgotat de Harry, però ara el moment ha passat i ni tan sols està segur de si hauria de disculpar-se. Era tan personal, el que havia vist, però ell creu que l'afecta massa, només que no puc estar segur i no vol estar equivocat sobre això.
"No", diu Harry, una sola paraula.
Un embalum formes en algun lloc entre el pit de Ron i la gola.
"Per què van ser, amb tot això ... ..." No acaba la frase, sense saber d'on va ser líder en el primer lloc.
"Només havia de pensar. Obtenir algunes coses de la meva ment. Literalment." Harry riu humourlessly.
El paquet s'eleva a la gola de Ron i de sobte es vol apropar-se i recollir a Harry en els seus braços i mantenir apretat fins que el cinisme d'esquerdes i s'ha anat, i després potser una mica més per estar segur. Harry es veu tan sols al seu costat de l'habitació.
No obstant això, Ron no ho fa, perquè tan estúpid com sona, ell no sap, i sap que l'havia bollix de totes maneres.
"Ah. Veo. Doncs bé," diu, que això és una cosa que Ron sap que dir, i en sortir de l'oficina que recolza la seva mà sobre l'espatlla de Harry per un segon, perquè això és una altra cosa que ell sap com fer-ho, i vol, a més, i Harry es veu tan sol.
"Bona sort en aquests casos. Vaig a veure si puc trobar algú que em posar-se al dia en aquesta reunió." Que és una estupidesa, ja que Harry va anar a la reunió i és aquí, però Ron se sent com que ha estat aturat a la porta per molt temps. "No obstant això per al te en el Cau matí?"
Harry assenteix i somriu amb gratitud a Ron, i Ron se sent alleujat, com si estigués netejant hings acaba d'escapar per una vegada, i pertorbat també, perquè sent que d'alguna manera no és com les coses haurien d'haver anat.
Però demà és dissabte i Harry s'ha compromès a venir a prendre el te (com sempre) i Ron és conscient que tot anirà bé entre ells en aquells dies, de tornada a la manera com sempre ho ha estat. Somriure de Harry li diu que serà, però hi ha alguna cosa en els seus ulls, alguna cosa en el camí cap dels dos va mirar el pensadero durant tota la conversa artificial, que diu alguna cosa Ron altres.
Ron li fa mal que no pot trobar una paraula per a això.
Ron es va a casa de la seva massa estret (superat, però millor que res) habitació en el Cau, i no pot deixar de jugar aquesta conversa en el seu cap; revisar la mitja dotzena de records fragmentaris que havia vist abans que Harry va entrar, tractant de buscar la falla. Havia de ser un, l'únic lloc on una petita diferència podria haver canviat el resultat complet. Alguna manera d'evitar l'inevitable de l'estancament.
Que s'ofega una mica durant el sopar, i, finalment, Ron creix son coses i altres a començar a barrejar, i després es queda adormit i la mateixa cadena de pensaments rotllos dels seus temes sense parar en els seus somnis. Ron li permet, podia ser pacient, i la resposta sempre arriba quan no són directament mirant, i mai la primera vegada que la pregunta sigui. Podria ser pacient.
Al matí, encara no hi ha resposta, i Ron es va sorprendre vagament, però hi ha alguna cosa, i ell s'aprofita d'això. És la forma a l'oficina semblava abans que Harry va entrar, ia més dels sis ampolles de petit assegut al costat del pensadero, la ment de Ron proporciona una imatge d'un calaix que està entreoberta i en les seves profunditats, una llum opaca i un dringadissa en marxa quan la canyella serrell contra ell accidentalment.
Ron pren la decisió sense precedents de proclamar en l'esmorzar que ell té coses per acabar a la feina i va a veure a tots en un poc de temps, o en el dinar com a molt tard, i desapareix en el Flu amb un comiat alegre i un vessament de molles de pa torrat.
Els seus peus el porten fàcilment a través del Ministeri d'eco i de l'oficina de Harry i la porta tancada. És protegit, per descomptat, però la contrasenya resulta ser Weasley és el nostre Rei, per la qual cosa Ron té fàcilment. És una cosa que ell i Harry, va fer broma sobre quan eren noves i aconseguir just oficines, però no havia pensat en el prat realment anar i fer-ho. Que fa somriure a Ron.
El pensadero ha estat amagar, però Ron es troba després de buscar una mica - no hi ha molts llocs per amagar alguna cosa en una oficina d'aquest petit - i es troba amb la resta de les ampolles, també, a la dreta, on de mitjana es recorda d'ells està.
Ara que ha tant de temps a les seves mans, ell és capaç de dur a terme i veure que tots estan etiquetats per data. Els que va veure no van ser els primers, de manera que arriba per al que és, i aboca el líquid nacrat a la conca de pedra.
Ell el mira, i després el següent i el següent.
Un patró comença a emergir després d'un temps. Els records són alegres i tristos, de la guerra i de Hogwarts i per descomptat, i la majoria d'ells són només fragments que semblen no ser res en absolut. Però tots ells tenen a Ron-hi.
I de peu dins de les memòries de Harry, Ron pot veure coses que mai hagués pogut veure, les coses que ell hauria d'haver vist.
La manera com els ulls de Harry, invariablement, van seguir quan va sortir d'una habitació, per exemple, necessàriament sempre desapercebuts Ron. Igualment desconegut era el camí Harry s'havia quedat despert i va veure el somni de Ron, aquesta nit a l'envelat. Ron passa per que un dues vegades, només per veure l'expressió del rostre de Harry altra vegada.
La manera com Harry encara estaria somrient durant hores després de Ron li havia dit a una història divertida, però, Ron podria haver adonat, ha de tenir, però no n'hi havia. I llavors va veure el camí mirant a Harry somrient semblava fer somriure Ron també, i es va preguntar si això era una excusa. Ell veu com molts records de les abraçades no - una aproximadament cada vegada, Ron pensa, i mai s'ha adonat del que molts es - i sembla que duren més que les ordinàries, i les paraules de Ron no específicament record dient, ja que ' sempre he vingut amb tanta naturalitat. Era com si Harry estava buscant alguna cosa, planat tan metòdicament a través de tots els que componien la seva amistat, i es pregunta si Ron Harry trobat encara. Es pregunta també si és possible que Harry a trobar si Ron no sabia que estava buscant.
Estúpid, pensa, una mica amb afecte i tenyida de pesar, estúpids, i ell no sap exactament si és que se suposa que és la seva opinió de si mateix o Harry, o ambdós. O de tota la situació, potser.
Ron mira el seu rellotge i encara hi ha temps que queda abans del menjar, de manera que arriba a l'última ampolla petita i es decanta i fica el cap sota de la superfície tot i que en realitat no necessita res més per veure què significa tot això ara. Aquest no té una data en què (només el TTHKLBAIAWG cartes, que Ron va passar uns minuts bé tractant de desxifrar en una paraula abans que finalment el va deixar com una causa perduda), però va ser en la part posterior del el calaix i coberta amb una pel · lícula molt fina de pols. Ron de sobte és assegurar-se que Harry mai s'ha vist en aquest ja que la va treure, i la seva va picar la curiositat és.
Ron cau i es troba a la sala comuna de Gryffindor, i un ràpid cop d'ull als rostres dels seus ocupants li fa pensar que aquest és el cinquè, sisè any potser. Després es veu la cara de Harry i segueix amb la mirada, i que ho confirma: el sisè any, llavors. Ron i Lavender Brown estan entrellaçats en un sol butaca, i els sons que emanen del seu grup confús de les extremitats s'assemblen més que res a una obstrucció particularment tenaç que es treu d'un drenatge especial viscosa.
Ron s'estremeix. Ell sabia que ells eren dolents, i sense vergonya, sí, però no està malament això. Ell s'estremeix de nou ja que hi ha un so de succió especialment forta, i se sent culpable de sobte i amb violència per a la presa de Harry passar per això. Tots dos saben que no volia dir res, al final, però tot i així. Aquest tipus de terrorisme han de ser visitats en ningú, i la forma de Harry estava mirant (amb una mena de fascinació per malaltia) només va empitjorar les coses.
Per fi la memòria-Ron es va apartar de lavanda amb el so més fort xipolleig, però, dir alguna cosa sobre l'hora de dormir, i Harry va apartar la vista de Ron.
"Fastigós", diu una veu per sobre l'espatlla de Ron, Ron i dóna volta per veure una versió més jove de la seva germana movent el cap tristament.
Harry es dirigeix al seu aspecte una mica atordit i - ruboritzar una mica? Ron s'aprofita de la seva posició com un partit de tercera invisible en la memòria i mirarà de prop, i sí, Harry és una mica més vermella que de costum voltant de les galtes i prop del coll.
"Sí", diu Harry, una mica massa sincera. "Absolutament repugnant. No sé com li està".
"Oh, jo no estava parlant de lavanda", diu Ginny, posat en el braç de la butaca de Harry. "Gairebé sento llàstima per ella, la veritat. Per ser snogged per aquesta bèstia que es fa dir al meu germà ..." Ginny s'estremeix teatralment. "Estic sincerament avergonyit d'estar relacionat amb ell, besar a un troll de les muntanyes han de ser millor ... Podria empitjorar si ho intentava?"
"Estic segur que Ron besar seria molt millor que besar a un troll de les muntanyes, i no siguis ridícul". La veu de Harry torna a ser una mica massa sincer i no hi ha color una mica massa a la cara.
Els ulls de Harry Ginny amb escepticisme. "'Per descomptat'?"
"Sí", va dir Harry acaloradament, i Ron s'adona que ha d'haver estat el que havia estat fent: imaginar el que seria com estar en el lloc de Lavender. "Probablement només necessita practicar una mica més és tot, i que estaria genial", diu Harry a la cara de silenci continuar Ginny, i les celles arcs perillosament alts.
"Qualsevol que sigui -. Per descomptat, no m'importa el que se sent en Snog meu germà que estic dient." Ella parla amb lleugeresa, però el toc d'un desafiament en la seva veu és inconfusible.
"No m'importa el que se sent bé", diu Harry, Ron i poden veure com els seus ulls inconscientment a passejar a la memòria-Ron està pujant l'escala dels nois. "Simplement no estàs sent just amb ell, això és tot si hi havia algú més -".
Harry es trenca, i Ron se sorprèn per la manera com es veu en aquest moment: tan plens de justa indignació, i sota d'ella hi ha indicis d'una vulnerabilitat que Ron ara sap que ha de buscar. Arriba a la mà, sabent que no pot tocar aquest Harry memòria, però que volen, però, Ginny i obre la boca per lliurar alguns estocada.
Però el que Ginny havia hagut de dir a això és tallada per un sobtat dolor al cuir cabellut de Ron, i ell es precipita fora de la memòria i en el seu cos, i Harry (no recordo-Harry aquest cop, de Harry) està de peu davant de el que busquen molt enfadat. La seva mà està encara en els cabells de Ron, i segueix sent dolorosament tirant, però Ron encara no pot desprendre de la seva necessitat de tocar-lo. Ell aixeca el seu braç per fer-ho i els ratpenats Harry la mà, buscant traït i enfadat.
"Quants has vist? Tots ells?"
Ron assenteix amb el cap, el millor que pugui. "Estàs ferint la meva cap."
Harry esbufega, però deixa els cabells de Ron van. Ron massatges del cuir cabellut amb cautela i no arriba a tocar a Harry una altra vegada.
"Per què cal fer? No se suposava que veure les coses amb sang, no hi havia ningú. Són privades." Harry s'assembla més mal que enutjat ara, i Ron ha de prémer el puny al seu costat per evitar que es mogui ell.
Ron obre la boca, però Harry se'n va de.
"Ara anem a pensar en el dolent, i que hauria estat bé si jo hagués tingut temps, jo estava gairebé acabat i que tot estaria bé." Les seves paraules són un torrent que no es pot aturar, encara que Ron vol deixar de fer-les més com més temps continuï. "Tot estava en el meu cap, no es pot veure No va fer res;? Tot era jo, m'ho vaig inventar i el que és el nostre valor amistat, ara que ho has vist i que em anava a dir-ho? de banda després que jo només l'havia resolt, ja que només necessitava saber d'una vegada el que era real i què no. Dumbledore va dir Pensieves són bons per això. I, llavors has d'anar a buscar i res serà el mateix, tot està en ruïnes . "
"Harry", diu Ron, la recerca de les seves paraules en el passat, quan Harry fa una pausa per prendre alè. "És - no hi ha res en ruïnes, bé he estat la ximple, i ho sento per anar amb les seves coses,?." Allà, la disculpa, per fi, "sinó que jeien allí, a l'aire lliure" i allà va i bollixes cap amunt ", i que havia de veure. jo ho he vist fa molt temps, però jo només sóc estúpid com això, ¿no?"
"No és estúpid", diu Harry, de mala gana, mirant les sabates de Ron.
"Sí, ho sóc, sóc estúpid amb sang. Necessitava un pensadero de merda i anys i anys de records abans que pogués veure el que estava follant davant meu." Ron sap que la seva veu és cada vegada forta, i sap que està jurant massa o almenys sense la creativitat suficient, però no li importa.
"Així que ..." Harry sons summament segur, i encara es veu tan sol, però hi ha esperança en les vores de la seva veu ara.
"Sí, jo sagnant fer." Ron no sap exactament la forma en què estava pensant en acabar la frase, de manera que només deixa i cedeix a la temptació d'aixecar el braç i Harry tacte. Ells estan de peu molt a prop, de manera que no està tan lluny, i li agafa la cara de Harry en alguna cosa que llisca en una carícia, però no abans que es va tornar el cap de Harry fins que finalment Harry mirant als ulls. Harry no està respirant, i Ron s'adona que no està bé, ell està massa ocupat disposats a Harry li crec.
I després hi ha un moment en què l'esperança de finalment flamarades brillants als ulls de Harry i la màscara de l'amargor es llisca, i Ron sap que aquest és el moment en que es besen. Ell estreny la seva mà al voltant de la part posterior del cap de Harry, als cabells, a l'espera, però després es recorda de sisè any de Harry expressió de disgust en rapte, i la seva opinió expressada que Ron podria esdevenir un besador decent després d'alguna pràctica (que Ron no s'havia realment tenia), i exhala, ell i passa el moment.
Ell busca a les palpentes sobre mentalment, tractant de trobar alguna cosa per omplir el silenci sobtat de la seva postura, i s'apodera tractant de dir-li a Harry el que li havia estat dient abans que acaba de succeir.
"Vull dir, jo ho veig ara. El que m'ha faltat des del principi, el que sabia. I jo era estúpid, perquè t'estimava massa". Fa una pausa, les paraules encara en l'aire, i hi ha un altre moment. Els dits de Ron estan inquiets en el cabell de Harry, i ell no vol eliminar-los, pel que no. "Encara no", diu amb una veu més suau. "Et vull".
Harry té algun tipus de soroll suau, i el seu rostre es mostra fins que s'esfondra, i Harry s'enfonsa al pit de Ron. Ron s'aferra a ell amb força, que el sostenia, i enterra el seu rostre en el cabell de Harry. Diu que una vegada més, T'estimo, només per assegurar-se, i també perquè li agrada la manera com sona, i ser capaç de dir-ho.
Harry fa que el so de nou, i en l'actualitat existeix un refredat. "Ja n'hi ha prou, et vas a fer plorar, que Berk".
Ron es riu i fa un pas endavant perquè pugui mantenir més a prop de Harry. Harry positiva s'arrauleix en ell, i Ron es pregunta com va poder la manera com vaig poder haver fet sense aquest. Com va poder haver-se aturat perquè hi hagi espai entre ell i Harry, i la manera com mai hagués vist per si mateix i es tem.
"No diré res si no ho fa," diu Ron, perquè ell se sent un pessigolleig estúpid a les cantonades dels seus ulls també, i després canvia de tema perquè no era viril de parlar pel plor. "Vols venir a dinar? Jo només anava cap enrere, i es podia caminar per el te, també, si ho desitja."
"Sí, crec que vaig a voler." Les paraules de Harry són una mica embolicat en túniques de Ron, i ell no sembla disposat a moure. Ron no li agradaria deixar-ho, però pel fet que el Ministeri floos només encaixen una a la vegada. El seu estómac es queixa, i es riuen de Harry ressona en contra del seu cos on està recolzant-se en conjunt.
"Està bé, està bé", diu Harry, i ell de mala gana es desembolica. Ells van posar el pensadero i els vials de la distància, i caminar de tornada a l'espatlla floos amb espatlla, les mans tot just raspallat.
Després, després d'haver fet la més banal d'una petita xerrada per molt temps i han estat alimentats amb menjar massa nerviós, compartint mirades feliços emocionats sobre la taula, s'excusen i fer una passejada pel jardí, cura de mantenir una distància respectable de distància. Tan bon punt surti de la vista de la casa de Harry immersions sota el braç de Ron, com si ell té por que desaparegui, i no el que arraulir de nou. Estómac de Ron s'inverteix, i el seu caminar no es produeix més enllà del cobert d'escombra.
"No crec que encara estaria besa terrible, vostè sap", diu Harry, entretancant els ulls contra la llum de la tarda s'inclina cap avall en ells darrere del cobert.
"No?" Estómac de Ron fa una mica més inverteix en ràpida successió i se sent excessivament marejat. Com podria sentir-se d'aquesta manera? És només Harry, fotre. Com ha estat que mai es va sentir d'aquesta manera al voltant de Harry abans?
"No", diu Harry, i els seus dits es van enredar en els cabells de Ron, per segona vegada aquell dia, i no és molt suau aquesta vegada. "Tot era Lavender, ella besava horrible, jo notava I, a més, que era d'un milió d'anys enrere, i no importa en absolut.".
Ron cor està bategant ràpid un tatuatge a les costelles per ara, només de Harry està tan a prop i dir aquestes coses, i la forma dels seus dits en el pèl arrissat de Ron. Amb la persona adequada, la memòria-va dir Harry, Ron i ara sap el que això significava, immediatament i total i amb cada cèl · lula del seu ésser.
"Bé," respira Ron, i Harry es veu tan greu com ell treu el cap de Ron més que somriures Ron. Ron i Harry s'inclina s'inclina cap amunt i el seu toc els llavis i els petons són, i és brillant. Ron no s'adona que ell ha dit en veu alta fins que Harry li fa ressò, parlant sense perdre el contacte.
"Brillant. Ets brillant, Ron". Ve amb moltes glopades d'aire calent i lleuger toc delicat de plomes de Harry llavis contra els seus, i és massa i Ron arriba al seu punt de ruptura, precisament en l'última síl · laba abans del seu nom. Que envolta els seus braços possessiva sobre Harry, i una mà ve serpentejant fins el bressol de la part posterior del coll de Harry, just on acaben els pèls fins, i Harry ha de sentir també, perquè la boca venir junts en el mateix temps.
Es besen en aquesta ocasió amb una urgència que no havia sentit fa un moment, però és la urgència reprimida de tots aquests anys, i ells ho saben. Ron s'ha oblidat de la tècnica per ara, perquè no hi ha temps per a aquestes coses, i no hi ha espai en el seu cervell, perquè de totes maneres. I llavors ell fa alguna cosa que Harry gemegar, gemegar, literalment, a la dreta a la boca i es va unir a Ron pot sentir a través de la seva pell també, i Ron s'adona que de vegades és correcte, fins i tot necessari, per fer sorolls de succió molt forta. Perquè aquest és el so que fa quan Ron fa Harry gemec nou, i més tard se sent un soroll bastant fort buidatge manual, ja que part (o intentar fer-ho, perquè Harry sembla poc disposat a deixar d'acabar encara, i Ron es va mostrar d'acord amb ell ).
Quan finalment ho fan, Ron ha d'eliminar un fil de saliva (la saliva, moltes gràcies), de la seva cara, però ell no se sent estúpid gens ni mica. Harry està transferint als ulls i que estan en el sol i els pollastres són els que van a investigar, i poden fer tant soroll com ells sagnants, així com. I després Ron pensa amb alegria que ells poden fer això tantes vegades com vulgui, i Harry està clarament pensant el mateix. Abans que sigui massa tard (ja que es mouen junts inexorablement, i és una força a tenir en compte), Harry torna el cap cap a un costat i murmura: "Ho sento per estar enutjat amb vostè per veure el pensadero. He Mai he tingut por - "
"Shh ara". Ron diu, arribant al seu torn la cara de Harry és una mica maldestre, perquè els braços d'alguna manera han aconseguit atrapat entre ells. "Disculpes suficient, crec - que es podria enganxar aquí tot el dia fent això, i ni tan sols tenen tot el dia perquè vindran a buscar quan és el moment per al te, i tinc millors idees de què fer amb nostre temps ".
Harry taral · leja el seu acord, i les premses Ron contra la tosca fusta de l'escombra vessar paret, com si ell ho necessita més que res, i Ron envia una breu pregària, silenci d'agraïment a qui va inventar el pensadero abans que la seva ment està completament ocupat per Harry una altra vegada.
Invents miraculosos, pensa. Sagnant brillant.
aleta
Nota: El nom de l'última ampolla representa ". Que el temps besat Ron Lavender Brown i jo vam discutir amb Ginny" La idea de sigles-records és descaradament enganxar d'A Twist Tiger endavant en el temps, que és la definitiva, original Harry / Ron pensadero trànsit, i que és totalment millor que el meu propi intent insignificant. Go. Llegir. Ara.